piątek, 27 kwietnia 2018

Porzeczkowy scrap

Dziś znów homeoffice, więc zamiast lunchu :P mam chwilę na bloga. Ten scrap powstał kilka dni temu, ale wcześniej nie miałam czasu porobić zdjęć. Ale już są, letnie wspomnienia z zagonów porzeczek. No i buszujący w porzeczkach - mój chrześniak. Szczerze mówiąc, jak zobaczył ten kratkowy papier to od razu skojarzył mi się z tym zdjęciem i koszulką małego - może paski i kratka niezbyt do siebie pasują, ale kolory - idealnie :)
A dziś przyszły do mnie nowe papierki - Lemoncraft, Studio75 i trochę innych - będzie  ciachania w majówkę ;)
Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednimi postami :)



15 komentarzy:

  1. świetny scrap :) hasło niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym trochę porzeczek prosto z krzaczka.
    Świetny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap:) Taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Zdjęcia bomba - po prostu musiałys ię znaleźć na scrapie. I fajna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, ma w sobie dużo uroku. Ta kolorowa kratka tak ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny wpis, bardzo smakowity...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny scrap a i porzeczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń

art journal

Witam, dawno nie było u mnie żadnego artjournala. Więc oto taki nieco jesienny, ale w sam raz na aktualną, chłodną i deszczową pogodę. W rol...